back again!

Oh yes Im back in business again. Jag har fixat min data, eller jag och jag men jag lämnade iaf in den. Och nu är den fixad, nu ska jag bara se till och fixa de sista på den. Sen är allt klart.
Massor har hänt under tiden jag inte varit online, har träffat min mys massor, jag blir mer och mer kär i honom för varje dag som går. Vi har nästan blivit som ett gammalt par redan, vi i stort sett bor ihop, jag är så kär i min knas! Vad har mer hänt, en av mina bästa kompisar kommer lämna mig, ja inte dö då utan kommer lämna jobbet. Henke har fått ett nytt jobb, på HM och jag får väl bara önska honom all lycka till på sitt nya jobb. För tillfället är han och göran på resande fot, dom är påväg till Italien. Bilsemester i tre veckor. :D
Jag jobbar jobbar jobbar som vanligt, men jag har även börjat träna. Åh så bra det känns och sen har jag även börjat sjunga igen. Just nu känns det som livet flyter på riktigt bra. Jag har en underbar pojkvän, ett bra jobb, en lägenhet som jag älskar, en familj som tyvärr är långt borta. Det enda som saknas just nu är mina underbara vänner, har mina vänner här i kalmar, ni är guld värda men ni sketlandabrudar, ni vet vilka ni är. Ni är saknade med ett stort S!! Hoppas vi kan ses snart. blev allt för få gånger i sommras.

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv. Sen kommer hjärtat hem från capsningen. Lagom glad i hatten säkert. Hihi

Hoppas ni inte har saknat mig för mycket, för nu är jag iaf tillbaka!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: jenny

välkommen tillbaka:) skönt o äntligen ha en dator kan jag tro:) låter som det flyter på o allt under kontroll i kalmar...kul att henke fått jobb, hälsa grattis när de är tillbaka. hur går det med ditt letande då?;) kram kram

2009-09-09 @ 04:36:13
Postat av: Madde

Härligt att se att du är tillbaka, välkommen!! Saknar dig med, puss

2009-09-09 @ 09:01:54
URL: http://misspingvin.blogg.se/
Postat av: sandra

men ja kommer juh gärna ner å hälsar på dig den 20e om du har tid för en pratstund då:)puss

2009-09-09 @ 10:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0