död levande

jobba mellan 6.30 -19.10 är inte männskligt. Speciellt inte när man sovit tre timmar. Somnade när david satt o spelade dataspel men sen när han gick o la sig två timmar senare vaknade jag och var klarvaken. sååå typiskt. sen var jag vaken till fyra sen somnade jag en timme till tills det var dags att gå upp. Hjärtat sov så mysigt och när jag skulle gå ville jag inte lämna honom.
Varuleveransen gick fort, de var inte alls mycket varor. Så jag och stefan tog oss en långfika på morgonen. Härligt värre! Min chef har åkt in på sjukan och nu är allt upp och ner på jobbet. Men dagen gick faktiskt ganska så fort och än har inte min koma kommit. Kommer väl komma imon när jag är ledig

nu kom hjärtat, har inte setts sen i morse. nu är de mys!
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0