har du ingen spegel hemma nr 2

Helgen var, ja jag vet inte vad jag har för ord för den. Men kan iaf säga att jag mådde dåligt även igår måndag! vi var på 20års fest hos linn i lördags. massa mat o massa skumpa. Sen hade hon bokat bord på de nya stället- club gallerian. Var väl ingen superhit direkt men funkade för kvällen.
stod och väntade på david skulle komma dit och det kommer fram en snubbe. "du kan inte stå här själv" säger han till mig. Du är alldeles för snygg för o stå här. Jag har bott här i fem år och inte sett en snyggare tjej.
Yeah right säger jag tillbaka. Du är nog bara full är min kommentar tillbaka. Då svara han- tjejen, har du ingen spegel hemma eller?!  Haha, det är andra gången jag får just den kommentaren. Fast förra gången var det henke som sa det.
Kvällen slutade hemma hos linn i hennes soffa klockan fem på morgonen. Gick hem o sov hos david sen, fast kunde dock inte somna förrän klockan var elva på morgonen. Hela söndagen var förstörd. Har inte varit så sliten på länge måste jag säga. Tur att man har varit ledig nu ett par dagar.

Det var även skördefest på öland så mamma och pappa var och hälsade på mig. Och min sötis fick för första gången träffa dom, vi var och åt på thai silk först sen åkte vi över till öland. Jag hittade mig några pumpor och blommor men det var allt. Sen var det värsta av allt. Jag var så MÄTT sen thai silk och vad finns inte på öland om LANGOS! jag har väntat på dessa goda langos i två år och när jag äntligen hittar dom så är jag mätt som en gris! Sååå typiskt! Men var supermysigt och gå runt där med familjen och hjärtat!

Börjar jobba imon igen, tre dagar sen är man ledig igen. Emelie kommer och hälsar på på lördag också, ska bli kalaskul. Vi ska även på makeupkurs. wiie, vi kommer vara så snygga sen när vi ska ut på kvällen.

Nähä, sitter på IKD och filurar men tror det är dags för sussie och dra sig..
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Martina

Tackar :) Ja å dom har sagt till mig i hela mitt liv att ja behöver utbilda mig, här går vi på känsla :) Som ja alltid ha gjort :) Hur e livet i kalmar? jobbar du på åhlens nu?

2009-09-30 @ 08:40:00
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: jenny

men sussie...langooosss!! fan att jag inte va med, vi som pratat om det hela sommaren:) tycker dock det är dåligt att de inte hade det under sommaren, utan nu,på hösten?! synd att du va så mätt, du skulle köpt en o sparat till senare:P



hur gick mötet med föräldrarna, inga större pinsamheter?:)



kul med sminkkurs..vad va ni?



kram



ps. varför får du massa konstiga/roliga kommentarer i kalmar, men inte jag?:)

2009-10-13 @ 04:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0