ledig

Ja men är det inte bara för härligt och vara ledig? jo det är det ju minsann men ändå så är man uppe med tuppen eller ja åtminstonde vid nio. Ligger där och glor i taket och önskar man hade sovit till elva iaf. Men icke. Går istället ut och handlar lite frulle till min sötis som har blivit sjuk under nollningen. Lite frallor och citron. Hett vatten, citron och socker är väldigt bra medel mot halsont. Nåt som kära sissy har lärt mig. Mumsigt är det också.
Så underbart väder är det också och jag har liksom inte riktigt kommit ut igen. Men ska snart dra mig hemåt, david ska på finsittningen ikväll, avslutningen på nollningen och jag ska.. hm... mot stan? Hem? Aja, vi får väl se hur det blir med det. Iaf så är jag ju ledig nu och ja just de ja, Rusta var det. ska kolla in en ny matta. Jag verkligen hatar min matta som jag har nu. Sen borde jag till jobbet och handla ett par gardiner. Hm, okej jag hade visst lite och göra. Frågan är bara om jag orkar göra det nu eller om jag ska vänta tills på typ måndag eller så. Ja vi får väl se vad som görs.

nu bär det av ut i solen, hoppas ni har de minst lika bra. Vet ju vissa som är bittra och inte alls glad åt kärleken men J & M, smile. Det blir bättre då. Haha ;)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0