mästerkock

har haft en väldigt soft dag. Somnade inte förrän halv tre inatt, vi satt o kollade på nån film o sen var det nåt annat så tiden bara flög iväg. var inte ens trött. Men fick sån grym magont så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.. som tur var gick det över när jag la mig i sängen sen.

Kollade igenom alla idolrepriserna idag, även om jag hade sett de innan satt jag och småskrattade. Vi bestämde oss för o göra lasange idag. Gick och handlade lite grejer till de sen blev det hem och göra mat. Jag har inte bara fått världens bästa pojkvän utan bästa kocken till pojkvän också. Blev supergod förrätt, bruschetta med kallrökt skinka och tomat/basilika/vitlöksröra och sen spenatlasange tillhuvudrätt med lite rosé. Efterrätten står jag för men den har vi inte orkat få i oss än vilket blir kladdkaka. Nu hamnade hjärtat i matkoma och somnade lite fint i min säng. jag själv kollar på kändisdjungeln, vilket program alltså! jag skrattar åt det!


Kommentarer
Postat av: jenny

vilket lyx:) på tal om kladdkaka...jag har fått lisas hämliga recept:P woohoo:D

2009-09-14 @ 05:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0