semesterväder

åhhh så underbart väder det är ute. gick en ganska så lång runda och solen sken ikapp med mitt leende :D Känns som man kommit utomlands, för de blåser knappt heller och nu snackar vi om att jag bor i kalmar. Dvs det blåser alltid! Tvätten är snart klar också, det är ju inte så kul o tvätta en dag när det är så fint väder.

funderar på vad kvällen har att erbjuda, pratade med Linn igår, får se om vi hittar på nåt ikväll. Hm, vallen har ju stängt nu så nu är de ju palace som gäller och det vet jag inte om jag är så haj på direkt. Hm, överfulla människor, massa glassplitter och tjuriga vakter. Nejtack, då finns de roligare saker och göra.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig männsklig :D

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0