skvaller är bra för själen

har varit en lugn helg för min del. I fredags var vi på bio och kollade på -flickan som lekte med elden. Nu väntar jag bara på den sista filmen som kommer i november. Filmen var bra men böckerna är ju så mycket bättre. Inget slår dom. efter filmen gjorde vi supergod och superenkel mat hemma hos hjärtat. Sen drog jag, david och sara till en förfest.. fast det var lugnt för min del. gick vidare till puben och tog en drink där och precis när vi skulle gå fick david ett helt glas med dricka, vatten som tur var över hela sig. Så han tyckte de var lagom kallt när vi kom ut.

Lördagen gick åt att jobba jobba jobba, dagen gick såå segt sen segade jag vidare när jag kom hem :P Så lördagen gjorde jag verkligen inget alls

Idag var de åter jobb, men fick iaf sova ut vilket var skönt. Fick vara på skönhet idag och självklart när man står där kommer det tusen kunder med tusen frågor om clinique och alla märken som jag inte kan men klarade av dagen ändå. Precis när jag kom hem kom Sandra på besök också, blev maaassssa skvaller. David tyckte vi var ena riktiga skvallerkärringar. Haha, men man måste ju skvallra lite ibland. Skvaller är bra för själen tycker jag :) fick minsann reda på ett och annat. Vissa saker var häpnande och andra.. ja, vet inte vad jag ska tycka. Hmpf..

sitter o kollar på tv samtidigt men borde göra lite käk men jag orkar inte ta för mig o göra nåt.. åhh! Och imon tar jag varor vilket innebär att jag ska vara på jobbet kl 6.30 vilket inte är en normal tid o börja och sen ska jag vara kvar till stängning vilket aboslut inte är normalt att man tillbringar så många timmar på jobbet :| Tur att jag iaf är ledig på tisdag. Då blir det städning och annat roligt.

Puss & kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0