snart ledig

Vad härligt det är när man är efterlängtad. Det värmde minsann, jag ska bara försöka mig på och fortsätta att vara duktig nu och blogga.

Dagen har varit som alla andra dagar, jobb jobb jobb. Blir så irriterad på en person som jag vid vissa tillfällen bara inte kan med. Personen kan vi väl kalla tomten, när tomten väl börjar prata så går de inte o stoppa honom och han bara skryter om sig själv och typ dumförklarar mig. Men tur är så ska jag inte behöva se tomten så mycket mer. Hejdå tomten!
I övrigt så är det äntligen torsdag imon och det innebär att jag bara har tordag kvar o jobba denna veckan sen är jag ledig fram tills på onsdag nästa vecka. Så underbart.
Ska försöka hinna med o städa, tvätta, handla grejer och även följa med mys o hitta snyggkläder till sittningen på fre. Oj oj, hur jag ska hinna med?

Nu är det soffläge som alla andra dagar när man kommer hem.
Puss o kram

förresten, är de någon som vill haka med på Mode/fashion show i kalmarsalen den 22.e? Eller Ladiesnight i Växjö? skulle vara hur kul om någon ville haka på.


Kommentarer
Postat av: jenny

vilken lyx o va ledig så länge:) slappa så mkt det går:) (om du är uppe imorn fm, kan vi snacka på msn, iom att då sitter jag på jobbet:)) hur går det med träningen föresten?;) en annan har snart ett gymkort fixat iaf så nästa vecka tänkte jag dra igång, längtar faktiskt (och det har vel aldrig hänt):) hur är det med resten av gänget (lisa + sissy typ), har inte hört ngt fr dem. kram kram

2009-09-10 @ 08:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0