stövlar

var nere på stan innan också, hittade mig lite söta stenar eller glasblommor i grönt som jag la i mitt fat med flytljus. Sen var det inhandlning av kalender, har inte haft någon nu och det är lite jobbigt när man ska planera grejer och så har man noll koll. men nu ska jag ha koll på läget :D Var inne på arnolds också, skulle ha letat höstjacka men istället fick jag med mig ett par stövlar, höststövlar alltså och ett par gummistövlar. ett par fina röda, har alltid velat ha ett par kortare stövlar. Kan vara bra och ha nu inför hösten. hittade mig en superfin scarf på indiska också och ett litet fint vinäger/oljaställ.. grönt och fint som kommer passa i mitt kök


var inne på jobbet en snabbis också, träffade på den nya tjejen som ska jobba exra hos oss. hon verkade ju trevlig. Ikväll är de ju modeskolan så får se om hon ska vara med. Ingrid skvallrade om att vi ska få goodiebag också. Hon sa att hon hade skramlat ihop en massa grejer. Me like!
Nu ska det lagas lite mat sen vila innan jag drar mig mot jobbet.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0