kääär

VARNING, för er som inte vill lyssna på mitt kärleksprat får gå in på nån annans blogg.

Har precis pratat med mys, han är på finsittning ikväll, avslutningen för spiik. Han blev utsedd till årets fadder. Min mys är väl bara bäst. Sen dessutom kom vi in på djupa samtal vilket resulterade att jag nästan sitter här och lipar. Och då gråter jag inte för jag är ledsen utan för jag är så lycklig. David gör mig lycklig, glad och jag skrattar alltid med honom. utan honom hade vardagen varit så mycket tråkigare. Bara få se honom gör mig lycklig. Få se hans leende, hela han skiner upp som en sol. Jag är den som är den lyckliga som får vara tillsammans med honom.

så nu har jag fått prata av mig lite, förrsten sa jag hur mycket jag tycker om min david

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0