snorunge

Berättade ju aldrig hur det gick hos tandläkaren sen. HELVETE säger jag bara. Kommer ju dit med smärta som det är. sen lägger jag mig där på stolen och hon börjar pilla på tanden, trycka o rycka. tror hon tanden var en leksak eller? Måste röntga den också. Det är ju ett moment för sig när man ska röntga tänderna. Mer och mer ont får jag och jag börjar känna tårkanalerna vill spruta ut tårar men håller mig någonlunda fint. Tills hon börjar berätta om rotfyllning och utdragning av tanden. Då börjar hon leka mer med min tand, peta, trycka, peta lite till. Då brast det för mig. Jag grät som ett barn. har nog aldrig gråtit hos tandläkaren innan men detta var plågsamt. Hon blev lite obekväm och frågade om jag blev rädd att jag kanske måste ta bort tanden. HALLÅ, är du dum i huvudet eller? Jag har värk och du är där och pillar, va fan tror du?!
Lämnade helvetestanten och gick mot apoteket och fick ut både smärtstillande och penicillin. Så nu har jag varit hemma sen i onsdags. Vill nästan till jobbet istället för och vara hemma och ha ont.
Det är väl lite bättre nu men istället så är jag ju så himla förkyld. Pratade med tandläkare Nilsson a.k.a Göran och han sa nåt om att jag ev hade fått bihålsinflamation. Jippi va roligt, det blir bara värre och värre tror jag.

Planerna om kräftskivan imon sket ju sig ganska rejält. Dels var de noll engagemang från någon, jag äter medicin och vi hade ingen lokal. så får bli en annan gång istället.
Nu när jag har blivit så förkyld snorar jag ju som en annan snorunge. Undra hur mycket snor man producerar egentligen. I snitt snyter jag mig nog kanske 5 gånger inom loppet av 10 min. Så ungefär varanan minut. Hur går det ihop sig? varje gång är det ju lika mycket också. Okej, kanske ska skippa snorämnet. Men lite intressant är det ju måste ni ju erkänna, eller?

Tukta den söta hörde av sig till mig ang rea.. haha. KICKS har startat något nytt, E-handel. Så man kan shoppa massa varor över nätet och än sålänge så kan alla inom Åhlenskoncernen prova på det för en billigare peng. Men stackars tukta kom inte in på sidan så hon ringde mig och det skulle hon inte ha gjort för ack så mycket prylar man vill ha. speciellt är när det är billigare också. Hittade mig både det ena och det andra..

Nu ropa medicinen på mig, jag käkar nog 6 tabletter om dan. Jag kommer bli nästa knarktant.. :|

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0