1,2 3 fanta o rosé

skulle gå på bio igår med Linn, stod o väntade på bussen men den kom aldrig så istället kom bubblan o räddade mig. Kollade på Dear John o grät en skvätt men det märktes inte så blör jag var sen regnet :P

sen var tanken ev utgång men jag var så trött så jag gick o la mig istället. Men vad händer då, jo får sms av bettan att hon o Kj med respektive är i Kalmar o frågar om jag är ute. Nej jag hade ju lagt mig men så var dom på förfest in the hood, dvs ute i mina kvarter.
Så snabbt upp, fixa sig och 30 min senare var jag på förfest. Rätt impad av mig själv måste jag säga.

Åkte ner till harrys och stod där i kö i tre hundra år sen dansade vi och där kändes det som man parades så jäkla mycket folk det var och trångt och varmt!!

Gick hela vägen hem i regnet och hamnade på donken sen. Så mys o träffa mina flickor, kul att det blev så spontant! Hoppas nu bara jag kan se dom andra donnorna snart också!


Idag ska jag gratulera mina kära föräldrar på deras bröllopsdag, deras 29.e bröllopsdag för och vara exakt. tänk och vara tillsammans så länge, eller gifta för den delen. tillsammans har dom ju varit i hundra år :P haha.
Hoppas ni får en superdag hemma med mina små troll till bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0