efterfest

Gårdagen var superskoj och konstig. Vi skulle ha dragit på förfest vid kagg men kom inte så långt så vi hamnade hemma hos mig sen drog vi till byttan. Träffade lite människor o snackade massa skit med. Det roligaste var att vi träffade våra poolpartyvänner. Har inte träffat vissa sen två år tillbaka men dom såg likadana ut.
träffade på lite andra människor också som jag slutade upp o gå på nattpromenad med.. sen hmnade vi på en efterfest så var hemma klockan halv fem i natt. Herregud jag är ingen ungdom längre, det märktes i morse när jag vaknade av att de blixtrade och dundrade ute.
Ikväll får jag se vad som händer, troligen en lugn kväll framför tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0