semester

Helgen i göteborg hos min älskling var underbar. Har saknat honom nåt så enormt och när man väl träffas sådär igen så vill man inte göra nåt annat än och bara umgås, inte göra nåt alls. Bara titta på hur underbar han är :) låter jag smörig.. haha. Kanske det men har man inte setts på en månad blir man sån, tro mig!
men vi hann med och bada, åka iväg till havet och titta runt, gå på liseberg och mysa en massa. Våra föräldrar träffades för första gången också, måste erkänna det var lite creepy :P haha. Men allt gick galant.

Nu är jag hemma hos ma och pa lite till, på måndag börjar jag jobba igen. har haft 3 veckors semster nu.. går så sjukt fort! men som tur är så jobbar jag bara 3 dagar sen är jag ledig en vecka till. Längtar INTE tillbaka till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0