tvättkärringar

Visningen igår var super! Tack Malin för ett superjobb. Du kommer bli en så fucking great bra frisör! ;D
Kändes helt overkligt och gå runt i en brudklänning men jag hade gärna tagit med mig den hem. Den var såå fin! Jag har ju som sagt lovat bilder men hinner inte få upp dom innan jag drar till Göteborg imon.

Idag har det varit en såndär jäkla stressdag. För det första HATAR jag verkligen alla kärringar som bor här i området som inte fattar att man inte tvättar på nån annans tid. Boka en egen tid och håll er till den! Sen var tanken att jag skulle till öland med tjejerna men det gick i graven då jag var tvungen och åka till lilla doktorn och fixa lite. hann med och klippa mig också, se bilden nedan. Jag är sååååå nöjd. Malin skulle ha klippt mig men pga lite familjegrejer så kunde hon inte så jag drog till ellips istället Kort som tusan blev det och det är så skönt nu när sommaren är här och slippa allt hår..  Sen hem och packa inför gbg och hinna städa lite också. Kom på ikväll att jag inte hade hunnit med o käka nåt. Så blir det när man stressar runt..

Nu väntar jag och längtar jag tills jag är framme i gbg och äntligen får träffa min myspys! Om jag har saknat honom. Har inte träffats på evigheter nu :( Men innan jag får träffa david som slutar jobbet vid fem ska jag hinna med en lunch med Peter också. Sist hann vi ses i typ 20 min när han var här så nu ska vi se till o träffas lite längre iaf :)

Hoppas ni får en trevlig helg. Det ska iaf jag ha :D
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0