borta bra men hemma bäst

åter till kalmar imon igen
Har haft det sååå underbart hemma nu i nästan en vecka
har hunnit umgås med familjen, shoppat, solat
Känner att jag stormtrivs på landet när det är sommar
Bo i en liten trång lägenhet och inte kunna gå ut i en trädgård
utan att det glor hundra personer på dig direkt.
Bara lägga sig i gräset och kolla på alla moln.
Satt ute med mamma och pappa innan och gjorde
en midsommarkrans till mig och mamma. Satt på altanen
och hade solen i ögonen. Lugnet, tystnaden och det ljuva vädret
Me like.

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

sv: Omg! Det låter inte som en bra tandläkare! :P Tur jag bara tar tandsten hos min än så länge för vem vet vad som händer annars! :P

2010-06-24 @ 09:56:24
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0