sommar

sommaren och solen har äntligen kommit till kalmar. Lite sådär lagom tills jag ska åka hem till vetlanda men hoppas på sol där också så jag kan lägga mig i trädgården o sola massa.
Igår var jag o Jenny på friskis första utepass. Herre min skapare vad det känns att jag fuskat med träningen på det senaste. Först fick dom inte igång musiken, kommunen hade glömt o sätta på el åt dom så dom körde fram en bil o lät högtalarna stå för musiken :) sen var det bara o hoppa runt. Springa runt i tjockt högt gräs är inte min starka sida har jag kommit fram till. Sen ner på marken bland all fågelskit är inte heller min grej. Däremot i slutet av träningen var det Kalmarkrogar som bjöd på mat. det var min bättre sida ;)
Nöjda och glada efter lite träning och mat bestämde vi oss för att det är ju inte kul o sätta sig innen när klockan var åtta. så vi åkte hem, fixade oss o sen bar de av ner mot krögers. Satt där en stund, käkade lite mer sen drog vi oss hemåt nöjda med tillvaron :)

Idag var jag uppe med tuppen för jag skulle hinna tvätta. Åker hem senare idag och det är massa saker som måste göras innan dess. Och så är det ju supersol ute så måste bli klar med allt fort så jag kan lägga mig ute i solen o få lite bränna :)
Helgen kommer tillbringas med dom bästa, ja familjen alltså. Vi ska på Cassas student på lördag och sen är det bara familjetid som gäller. Har inte varit hemma på länge..
Nu ska vi skynda skynda.
Puss&kram

Ps. Jag tror jag dör av saknad... ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0