student

då var man hemma i skogarna. Solen skiner och det är underbart. ska göra mig lite frulle och sätta mig på balkongen och läsa den enormt stora VP. Bussfärden hem igår var lång och tröttsam. Efter en timme började jag må illa. lyckat, nej. Sen var det nåt fel på bussens gaspedal så varje gång chauffören lättare på gasen ryckte de till som hon skulle nödbromsa. AAj!
väl hemma blev det lite mys med familjen sen lekte jag nån slags skönhetstjej av nåt slag. Färgade andreas hår, Busade mig och mamma, fixade naglarna, fixade mammas naglar. Ja kanske ska bli frisör istället?! den frågan har jag ju aldrig ställt mig innan... hmpf..!
nu väntar jag på att klockan ska gå sen bär det av mot nässjö och cassandras student. härligt för dom att det är så fint väder! tänker tillbaka på min student. ack så underbar dag det var.. ♥
Hoppas ni har det bra
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0