hej igen

Jag har verkligen lagt min blogg på is för tillfället. Mitt jobbet och min såkallade fritid tar över mitt liv. Men jag lever och är lyckligare än någonsin.  Kommer troligen sluta, eller ska sluta jobba uppe på åhlens. kommer från 1 april o jobba nere på modeavdelningen istället. Från och vara en köksbrud till en modefluga. Ja vi får väl se hur allt slutar.
Jag är numera sambolös också, Jenkan har bott hos mig i två månader. Men har ju min andra hälft som är med mig minst lika mycket om inte mer :)
Håller på och städar lägenheten nu på min lediga dag, mamma ringde vid halv åtta och väckte mig. Kan inte fatta hur mycket damm och skit det samlas på golv, mattor, lister och sånt. Har tagit mig säkert en timme och damma och dammsuga mina 30 kvadrat. Helt sjukt!
Ikväll blir det let's dance och pizza med hjärtat. Ska visst hinna med och tvätta också, herre vilken städtant jag blivit. Måste hinna ner till stan också och köpa present till Viktor som fyllt 27. Blir kalas hos honom imon. Ska bli 50 års kalas genom att Viktor fyllt 27 och David 23. Min present till David blev parfym, kokbok och en resa till Sthlm om två veckor. Ska dit över helgen och bara softa, gå på bio o såntdär mys. hihi

Nej nu kallar dammråttorna på mig
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0