Lady gaga

sitter på nilssons cafe på baronen och väntar på att klockan ska bli sju så jag kan få åka iväg med dumma SJ tåget mot vetlanda. Ska hem till helgen och besöka familjen lite, ska upp till skövde imon också och hälsa på bror min. Det är öppet hus på kompaniet så ska se allt lammkött ;) haha.
Men kan slå vad om att jag inte kommer komma fram i tid till nässjö. det kommer ju inte slå fel, det gör det ju inte en enda gång så varför skulle det komma i tid idag när jag verkligen inte orkar sitta på ett tåg och häcka.

Malin skickade ett mess till mig i morse innan jag åkte till jobbet och frågade om jag ville med till sthlm den 8 maj o kolla på Lady gaga. Wiiie, tänkte jag och sa ja! Så den 8 maj är det jag, malin, jenkan och linda som intar globen och ska skrika oss hesa till Miss gaga :D guuud så kul det ska bli.

Och nästa vecka blir det besök till sthlm också, jag o hjärtat åker upp på fre och spenderar hela helgen med att bara koppla av, inte tänka på jobb eller skola för en hel helg. Ska bli så underbart!

men först en tripp hem...
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0