sooooliga dag

Min enda ledig dag på länge och det är helt underbart väder ute. Började med en liten lätt linsundersökning och efter det var det och spendera hela dagen på stan. Jag ville inte hem för då visste jag att man skulle hamna framför tvn o sitta där. Nej, jag gjorde nåt helt annat. Jag satte sprätt på MASSA pengar. borde kanske inte ha gjort det men har iaf införskaffat mig en dundersnygg ny skinnjacka. Och precis när jag gjorde det pratade jag med mamma som så snäll som hon är sa till mig att den kunde jag få i födelsedagspresent. dom hade inte kommit på nåt o köpa så då kunde dom ge de sa hon o de tackade jag ju inte nej till. Sen blev det lite annat smått och gott men inget stort. Ska fixa ett par skor också, eller jag och jag. Det är snarare David som ska få hjälpa mig o fixa mina helt egna david designade skor. Ni ska få se när det är klart..

Nu väntar jag på o åka till jenkan, vi ska kolla let's dace o dricka gott vin. Alltid trevligt o bara hänga lite en fredagskväll som denna. I helgen väntar det jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobbjobb, ja ni kanske fattar nu. jag ska helt enkelt jobba.. vet inte när jag är ledig nästa gång. Helt seriöst, nu börjar jag jobba på mode nästa måndag o nästa gång jag är ledig, ja det får vi se. Imon ska jag iaf hinna med o träffa henke, malin o tukta efter jobbet. Vi ska ut o äta o snacka massa massa skvaller. haha

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0