tur med tåg?

ibland kan man ju bara ha turen med sig.

blev lite vetlanda med mamma innan det bar av mot kalmar igen. vi hittade en snygg jacka till mamma och sen fikade vi på cecil. Napoleonbakelse, mumma! hann springa in en runda på netto i nässjö också innan tåget gick. trodde jag ja, när jag kom in på stationen i nässjö var tåget försenat med 20 min och när vi kom på tåget sa dom att vi som skulle vidare till kalmar skulle få vänta i alveta i 1½ timme innan nästa tåg. Yäääy va roligt tänkte jag men som tur var så körde lokföraren in tiden som vi var försenade så vi hann med tåget som tur var. Ibland har man tur! så sitter på tåget nu och är i hovmantorp och är inte allt för långt kvar till kalmar.

Ska sätta på en film, äta macka o bara njut av sista biten.
sen blir det avsnitt 17 med mys! wiie
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Rubenella

Very nice site. Will sure visit again.

2011-04-07 @ 11:11:31
URL: http://rubenella.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0