grillning

nå, vart var jag nu.. Jo just det ja, tygklättring.. L hade tyget som vi satte fast sen försökte vi oss på och vira in ben och armar på alla möjliga sätt för att kunna stanna kvar i tyget men tror mest de var L som kunde det där. jag och david såg nog mest roliga ut som försökte oss med det. Nåt annat som jag också fick prova på var och snurra tallrik på en pinne.. det var lite lättare och roligare. Har aldrig provat nåt sånt innan men jag fick minsann snurr på tallriken :D Sen drog vi hem till mig igen, åt resterande tårta och kollade på tv till klockan två på natten .. mycket mysig lördag :)

Idag har jag grillat för första gången detta året, det var till en början mycket trevligt och varmt sen över gick det enbart till trevligt. Det blev kallt och det kom massa fåglar. :| Fick även reda på en mycket trevlig överraskning idag. en av mina gamla och även goda kompis ska ha en liten bebis. Så får gratulera sandra och daniel som ska bli föräldrar :)
Nu ska jag tvätta en supersnabbis sen ska jag ner till stan igen och träffa massa filurer och kolla på Iron Man. Kanske inte riktigt min grej egentligen men har man inget annat för sig så kan man väl lika gärna glo lite på bio. Bio är ju aldrig fel.
Ser INTE fram emot denna kommande veckan. Eller jo, slutet av den men inte måndag till torsdag. Måndag innebär jobb mellan 6.30-16. tisdag 6-16.30, ons 12-19.10, tors 11-19.10 sen ÄNTLIGEN är det fredag och supergänget drar sig mot STHLM för att kolla på Miss Gaga :D yääääh!

nu måste jag springa till tvätten men hoppas ni alla haft en trevlig helg!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra j

tack min vän:)

2010-05-05 @ 09:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0