SATC

åter igen är jag så dålig på och blogga men herre gud vad det har hänt grejer på senaste. Vet dock inte om jag ska ta upp allt men ska iaf gratulera en av mina pinglor Bettan som gått och förlovat sig med sin John. Grattis gumman!  Här i Kalmar är vädret tråkigt när jag är ledig och strålande sol när jag jobbar. På jobbet flyttar vi runt för full rulle. Igår var det hela väskavdelningen som flyttades och ack så duktig jag kände mig när jag gick hem. Kan försöka ta lite kort kanske och så får ni se hur det ser ut som jag gjort ;)
Helgen närmar sig och till helgen är det Kårens sista dag.. dvs det blir beachparty och då ska banne mig solen komma fram tycker jag! men innan dess ska jag träffa alla underbaringar ikväll på puben. en sista pubkväll innan alla drar iväg över svea rike. Kommer sakna vissa människor sååå grymt mycket. Vi har gjort så jäklans mycket under fyra år här i kalmar. Och imon är det bio med några pinglor, vi ska se på premiären av SATC 2!! ska bli supermys.
Nästa vecka åker jag hem några dagar, det vankas student i nässjö och Cassa ska ta studenten. Har inte varit hemma på ett tag nu men kommer snart hem för snart är det tusan min semester. Har fixat så jag får en extra vecka i sommar också. Så halva v 28 och halva v.29 är jag tillgänglig också :)
Nu måste jag fixa mig innan jag drar till jobbet och börjar träla igen.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0