gruuuupie

Men kill me! Gud så dålig man får vara på och blogga. Jag borde verkligen inte ha en blogg men ibland så faller andan in och då smattrar det på tangenterna, lite iaf!

vad händer i mitt liv? vill ni ens veta de? Haha, ni sitter säkert och tänker - gud så tragisk denna kvinna är. Kan hon inte bara lägga ner bloggandet. Får väl lov och hoppas att någon hoppas på att jag bloggar med veckors mellanrum. Haha

Jobbet flyter på, lär mig mer och mer varje dag men är så mycket och ta in. Har jobbat i åtta dagar i sträck nu. Så är lagom trött. Har fått praktikanter som är som stolpskott. Jag åker till malmö på kurs om 3 veckor.

nästa torsdag åker jag och jenkan till STHLM :D vi ska bo på hotell, shoppa, dansa, äta gott och sukta efter idolerna. Vi ska nämligen bo på Idolhotellet. Haha

han har börjat skriva till mig igen efter en lång tid, vet inte riktigt vad du vill men skulle vara kul o ses iaf.

Och du - du är ju konstig. man kan inte säga sådär utan och mena nåt? Gör du de? Bestäm dig för helvete!

Har sträckt min lårmuskel efter ha dansat på dom afrikanska slätterna ikväll.

Mitt huvud värker och jag ska sova!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 23:01:38
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: sandra j

hoppas du får en trevlig stund me han me för korta byxor å alvöron haha:) du e en tuff brud.. se till att ingen kör över dej gumman:)

2010-10-14 @ 09:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0