happy halloween

har man blivit gamal när man säger nej till fest en lördagskväll? Nä, snarare bara förnuftig enligt mitt tycke. Har inte hunnit berätta om stockholm men det var riktigt najs och åka iväg. Inte ha några direkta planer och bara ha kul. Vi var ute två gånger, ena gången med Emil som jag inte har träffat på två år tror jag. Kul och träffa honom igen. Han tog oss till Obaren på stureplan. Var inte riktigt vår stil men vi klarade oss. Torr cider funkade ju tydligen. Shopping var det lite dåligt med tyvärr. Hittade ju dessto mer i Kalmar sen när jag kom hem. Är det då inte typiskt. Hann med och träffa syster yster också o hennes Nenne. Superkul! En fika med Sara och Mickan på östermalm fick komma med i vårt schema också :) alltid lika trevligt.

Sen har veckan bara bestått av jobb jobb jobb. Och idga har folk varit helt crazy galna. Dom har shoppat som aldrig förr. Jag och My var inte riktigt beredda på det. Det var som julruschen hade kommit igång. Vi stod där båda och bara sålde och sålde. Riktigt roligt men lika kul tyckte inte mitt huvud det var. Så åkte hem med grym huvudvärk. Somnade och vaknade två timmar senare. Var längesen jag var hemma en lördagskväll när alla andra festar. Men måste säga att det känns riktigt bra!

Imon är det ju jobb igen och efter jobbet ska jag troligen träffa mina twins. Sandra var ju inte allt förlängesen jag träffade men Pila däremot. Fy skämes på oss att vi inte ses oftare! Kanske får bjuda hem dom på lite fika i min enkla lägenhet :D hehe

Och på tisdag drar ju jag och Mysan iväg till Maaalmöö :D Kurs kurs kurs, hotel, hotell, hotell är det som gäller :D Kommer ha bott på hotell 6 dagar av 14.. så ofta har jag då inte haft den äran men ibland så ska man ju faktiskt unna sig det. My kom på idén att när vi då inte kommer våga oss ut i Malmö pga all skottlossning så tar vi med oss träningskläder och bikinin och relaxar i deras relaxavdelning. det är ju inte helt fel heller. Utnyttja situationen :D

Nu ska jag återgå till soffläge och njuta av en skön lördagskväll.
Hoppas ni har det trevligt också!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0