Inte lagligt!

alltså jag är helt sjukt kär. Det borde inte vara lagligt att vara så het. Mums!
För övrigt har jag varit ledig idag och det innebar storstädning, dock inte av golv o väggar utan av min gaberob. Rensade ut maaaassa kläder som ni såg i förra inlägget och nu har jag en stoooor sopsäck med massa kläder som ska skänkas iväg. Eller vissa ska nog bara slängas men mycket är faktiskt fint men som jag inte anväder. Nu kan jag iaf stänga min gaberob.

Imon är det långdag på jobbet. 8-19.. hatar sådana dagar. det är en till grej som inte borde vara lagligt :(
på tisdag drar jag och my till Malmö på lite kurs, Lancôme- Biotherm kurs faktiskt. Ska bli skoj!

Nu blir de sängen!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra j

ja rensade me min garderob härom veckan.. gud va skit man har sparat på. nu kan ja juh inte ha mer än 15 % av den iaf men man hoppas juh på å komma i vissa saker igen så fick juh spara en hel del men resten gick till emmaus:)

2010-10-29 @ 11:36:06
URL: http://sandra.jennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0