leeedig

något som är lite konstigt är att när jag inte skriver nåt så är de helt plötsligt en massa läsare men när jag väl tar mig i kragen har jag inte en enda läsare, typ. Varför är det så? Betyder det att jag inte ska skriva nåt kanske?

Idag var äntligen min efterläääängtade lediga dag. Har jobbat i åtta dagar i sträck och nu fick jag äntligen lite ledigt. Men tror ni man fick sova för det? nejda, just nu håller vissa människor på och bygger om taket på huset så här är det bara och vakna till hammare och spik!

sen blev det en runda på stan med bästa frida och leta muche till festen på lördag. men hittade vi nåt. nej inte direkt. Så  istället hamnade vi på ekelunds och letade ögongodis men inte en enda såg vi. vad är det för fel i kalmar? Nåt måste de väl finnas?

Längtar till nästa vecka, då är det sthlm för hela slanten. Måste hitta mig en snygg klänning to the big party i januari. Längtar så ♥

En fråga till Sandra : hur visste du de där om han? Är du synsk? Eller blir man sådär vetande när man är gravid? hihi

Nu ska jag sova en stund innan det bär av mot afrika igen. Eller jag menar friskis ;)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej!



Yes, hon bor i Kalmar. Hon hyrde stol på en salong innan, men de bytte ägare och nya ägaren va ett stolpskott, så hon sa upp sin stol! Men hon har ju fortfarande kvar sitt företag, så antingen tar hon kunder hemma hos sig, eller så åker hon till dom. :) Vad hon har för priser vet jag inte exakt, men jag ska absolut fråga henne under dagen. :) Så återkommer jag.

2010-10-15 @ 07:46:28
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Fick ett snabbt svar av henne; 350:- för förlägning och 250:- för förstärkning. :)

2010-10-15 @ 07:56:47
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: sandra j

haha e man gravid blir man lite annorlunda..:) ne men om hon minns en dag för några veckor sedan så kom detta namn upp på en resturang i vetlanda..drog slutsatsen när sveriges storstad va inblandad...kram

2010-10-15 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0