skvallerbyttor

Dagen på jobbet gick ju som en dans, iaf till klockan tre sen började det bli tråkigt men det kan ju bero på att klockan egentligen var fyra och det är då vi stänger. Så kroppen var nog inställd på det. Mina söta tvillingar kom in på jobbet också. Och fick även med mig dom hem på lite fika. Vi ska nog kolla upp hur mycket kaffe man ska ha i den där grejen så det bli bättre till nästa gång eller vad säger ni. Haha

Oj oj oj säger jag bara så mycket skvaller och grejer vi hade och prata om. Pila hade jag tänkt och behålla hos mig så jag slapp skicka mess till mamma men hon ville då inte vara kvar så blev lämnad ensam. men du vet att du alltid kan bosätta dig hos mig. haha Saknar gamla tiden på gymnasiet när vi fyra, ja Madde också då gick i samma klass och töntade oss. Ta mig tillbaka en stund till den tiden igen tack!

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och inte göra ett skvatt. Möjligen göra en tråkig matlåda tills imon. hmpf!

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra j

haha ja men de gick juh å dricka kaffet iaf:) super trevligt hade vi å som du säger finns de massa massa å prata om.. får hoppas vi hinner med massa mer sånt sen..:) ja e juh som sagt ledig å kan nog allt sätta mej i en bil ner till dej..:) kram

2010-11-01 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0