tvättdrömmar

det här med och tvätta klockan sju på morgonen är verkligen inte min grej. Jag är inte en morgonmänniska. När jag väl hade fått i all tvätt tänkte jag att jag skulle somna om en timme. Men dom bygger ju fortfarande på vårt tak. Böööör, låter de hela tiden. Men somnade om en stund och jag till och med drömde om tvätt.

ska försöka mig på och städa lite här idag. Mina husdjur har kommit tillbaka. Sen skulle jag behöva lite hjälp med och flytta ner massa saker till förrådet. Får väl försöka göra de själv. En stark kvinna reder ju sig själv eller hur är det med det.

Sen måste jag åka o handla mat. Usch tycker inte om o behöva handla mat.

Nu är de frulle o tv för hela slanten.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0