gubbar

Har suttit i typ en timme och försökt boka biljetter på SJ:s hemsida. Ibland kan jag bara känna såndär hopplöshet! Å andra sidan är det ju SJ vi snackar om.
Nu var det iaf bokat och klart. Älskade Stockholm, jag kommer tillbaka och denna gången har jag med mig en kär vän till dig. Nämnligen min mor. Mamma och jag ska åka upp Valborg och fira det i Sthlm. Vi skiter i Kalmar och Sketlanda detta året. Vi går mot strömmen denhär gången. Kommer bo hos kära moster som vanligt. Kommer bli supermys. Lite egentig med min lilla mamma.
Sen har jag precis fyllt år där i svängarna så det kan ju hända att man tar en sväng om i stockholms nattliv också :D wiiie

Ska lägga mig o sova nu, har så jääääkla ont i tanden. Eller inte i tanden men runt om. Känner mig som en svullen gris i käften. Ringa doktorn är det första jag ska göra imon innan jag drar till jobbet..

var en såndär snäll, eller snarare superdupermega snäll syster och skickade hem ett litet krya-på-dig paket till min lillebror som ligger hemma och är lite sjuker. Men tror ni inte när jag hade tejpat ihop paketet och lämnat det på posten kom jag på.. jag hade ju inte skrivit vem det var ifrån. Det som låg i paketet var en tidning, godis och halstabletter och inget mer. Haha, vi får väl se om han fattar att det är från mig eller inte.

Har ju varit såntdär megabra väder idag och vad passade då inte bätte än att man slutade supertidigt :D . Sånt gillar jag mycket!
Fick så mycket sommarkänsla att det blev lite jordgubbar när jag var på maxi. Dom smakar ju inte riktigt som svenska rösa men det får man ta såhär i början av april.

Puss&kram o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0