operation

Oj, herre. Jag har verkligen tagit blogg ledigt nu i en vecka. Men det har hänt en massa grejer så har inte haft tid och sätta mig här. Förra helgen var det fest för finaste anna. Hon hade hyrt en lokal vid frediksskans. Massa folk och massa roligheter. Påsken har flugit förbi. Jag har jobbat heeela påsk. Var ledig långfredagen och då kom familjen ner.
Fick lite födelsedagspresenter i förskott. Jag fyller ju faktiskt år på torsdag. En ny cykel låg i ett paket. Ny för mig men annars 10 år.. men det är en såndär gamal mormorscykel. Dock dog däcket ganska direkt när jag cyklade så får snällt lämna in den. Familjen och jag åkte till stensö och solade först. Käkade lite lunch sen åkte vi vidare till Öland och glassade lite. Hade det supermysigt!

Imon väntar kniven på mig. Nej jag ska inte göra nån bröstoperation eller så. Jag ska ta bort två tänder och för detta krävs en mindre operation. Har varit superlugn innan men nu börjar nerverna spöka lite. Lite smått nervös måste jag nog erkänna att jag är just nu. Så ni kan ju tänka på mig imon och hoppas allt går vägen!

Operation imon, jobb onsdag tordag, krögers och fira onsdag, födelsedag torsdag, middag fredag och sen det bästa till sist. På lördag drar jag till sthlm! åh, lääängtar

Just ja, fick sötaste påskägget av min bästa kollega Christina. Hon visste jag inte kunde åka hem i påsk och fira med familjen så fick ett presentkort i påskägget. Och ni kan aldrig gissa vart. Sandsjöfors Wärdshus. För er som kommer hemifrån vet hur GOD planka dom har där. Lovely! Så jäkla gulligt av henne o tänka på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0