Paris

Woho, underbara dag..

Jag är ledig men ändå vaknar man tidigt. Låg kvar o bara drog mig. Älskar sånt!
efter frukost blev det en löprunda i härliga vädret. Fick t.om ta av mig tröjan och fortfarande svettades. Härligt! Nu har jag tvätt i maskinen, hoppas det går fort. Måste fixa med en födelsedagspresent tills imon. är inte riktigt färdig med den än.
Kollade precis ut och ser tyvärr en massa moln nu. Bort med er!!

Fick mess från frida igår. En bild på henne o eiffeltornet i bakgrunden. Åhh avis på dig! Jag vill också vara i paris och strosa runt. Nej jag får nöja mig med Kalmars gator och torg. Hm, påtal om torg. Kanske man skulle sätta sig på larmtorget ikväll, på krögers o bara njuta? Någon som är på? Kom på att ni läsare säkert bor typ i Sketlanda eller någon annanstans så får väl inget svar på det. Haha!

Hepp, här går inte sitta mer. Ut i solen och njut!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra j

haha men vissa e härliga:) ibland går de juh nedför me

hihi glad påsk

2011-04-21 @ 10:10:23
Postat av: Anonym

duktig du var som var ute & sprang idag =9

2011-04-22 @ 23:17:58
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Karin

Synd att det blev så kallt idag bara:) Men ändå underbart!

2011-04-23 @ 16:44:28
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0