rätt svar

det snurrar i min skalle..


Mycket är på g, eller kanske inte men känns så iaf. Helgen var ju lite över förväntan. Haha. Var på världens bästa förfest, besökte Harry och sen låste jag mig själv och Jenkan ute. Haha. Men fan så roligt jag hade. Tackar alla mina underbara vänner för denna kväll och extra tack till Lisa ;)

Har varit så mycket nu i dagarna och jag är helt slut. Somnar och kör en liten powernap när jag kommer hem från jobbet.
För övrigt var det andra gången i natt som det var nån utanför min dörr. SLUTA ringa på, knacka o dra i dörren. Ni skrämmer ju fan vettet ur mig om nätterna.

Och ang förra inlägget kom bilden aldrig med. Men hur många lack tror ni jag har då?
Rätt svar är : 57 st!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sandra j

57 nagellack? herregud sussie..:) huu va otäckt när de håller på i dörren.. hoppas de slutar me de:(

2011-04-14 @ 14:37:01
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0