storbesök

Efterlängtade lediga helg! Vaknade tidigt och kände mig sådär utvilad. Låg kvar o bara drog mig.. det är inte alla dagar man får göra det. Man får ju passa på när man kan. Solen sken ikapp med mig men dock har den gömt sig bakom lite moln nu men hoppas den blir på humör igen och kommer fram.
Ni minns att jag skrev att jag skulle få ett litet besök, ändar mig. Jag ska få STORbesök idag av fröken Gustafsson från huvudstaden. Hon anländer klockan fyra och då är det vi som ska på äventyr direkt. Vi ska mot funkabohoodsen ;) Haha
Så nu håller jag på o städar och fixar innan madame kommer.

Får väl se om jag hinner uppdatera nåt om helgens bravader sen. annars får ni ha en strååålande helg!
Puss &kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0