tandvärk

Igår blev jag människa först efter ha sovit några timmar efter jobbet men jag hade lika gärna kunnat sova vidare. Denna helgen var det tomt på människor och jag var ensam. Inget bra på tv heller. Fick nöja mig med att grannen festade och jag fick höra lite partymusik.
Idag har nog varit den mest lugna, skönaste men samtidigt den lääääängsta söndag. trodde aldrig det skulle bli mörkt idag. Men nu jäklar är det allt det och jag ska lägga mig. Tar varorna imon så upp vid fem. Wiiiiehoo- not!
Positiva är att jag slutar übertidigt imon, har nog aldrig slutat 15.40 en måndag. Sköönt!

har börjat så värk i min tand nu igen också. Hoppas på att det lägger sig snart. Pratade med A innan och han berättade när han tog ut en tand sådär som jag ska göra hade han haft värk och han hade ju fan t.om lipat som en gris. Jaha, det var ju superkul och höra det.. Man måste ju ha med sig nån också efter operationen som kan ta en hem. Någon frivillig? Haha, får nog ringa efter mor min som får komma ner och ta hand om lilla mig :P hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0