tyg blev en tavla

Underbara dag. Idag har det varit en betydligt bättre dag än igår. Hade möte vid åtta som gav mig noll, eller kanske inte men hade hoppats på bättre iaf. Stämplade ut och gick en runda runt Lindö istället. Klockan var bara halv tio men det var ändå väldigt varmt. Sen drog jag ut till hansa och kollade lite. Hittade mig en jättefin klänning men fattade inte hur man skulle använda alla snörerna på den så sket i den. Hann med och kolla lite födelsedagspresenter till en kompis också.
Dagens miss var nog ändå när jag var på Ikea. Minns ni detdär uggletyget jag skrev om för ett tag sen. Det var ju inte ett tyg, det var en tavla. Typiskt! Jag som har gått runt här och tänkt hur snyggt de kunde ha blivit i köket men icke. så gick ut från ikea utan nåt alls! bravo sussie!

Sen skulle ju jag och Frida prova på Magaretarundan och runt kom vi. Men då hade de ju hunnit bli ännu varmare och utan karta kände vi oss lite vilsna men efter ha kolla upp rundan sen gick vi alldeles rätt. Vi kom fram till att går man tar det en timme och springer man borde de väl ta halva tiden? eller?!
Hann med lite glass på Ben & Jerrys också. Mumma! Det var behövligt efter en långpromis!

Hem igen, somnade som ett barn innan nästa äventyr. skulle möta upp Malin Bjursell för lite snack. Vi satte oss på Corner och käkade. Pratade igenom fyra timmar väääldigt snabbt. Fick lite nyheter också som verkligen var jättekul. Grattis till er. Och nej, malin är inte gravid. Haha!

Nu är jag hemma och måste sova bums. Ska upp snart igen och jobba. Och snart är det fredag och det innebär liten gäst på besök.. Ska bli superskoj. Denna helgen kommer ALLT hända. Det är väl ändå typiskt att allt ska ske på samma gång?!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jenny

vaddå liten?...trodde jag var storbesök:P

2011-04-07 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0