.....

Bloggen har legat nere nu i veckan sen jag kom tillbaka till Kalmar men det har varit jobb non stop! Så har varken orkat eller hunnit med o skriva nåt.
Typiskt var ju att solen skulle titta fram förra veckan när man började jobba. :( Onsdagen solades de på Öland och i Nickebo med frida. Fick mer bränna på en dag än vad jag har fått på hela min semester :P
I lördags var Malin, Frida och Emma hemma hos mig och hade en myskväll. Började planera inför kräftskiva också. Pepp!
Fredagen spenderades hemma hos Lisa, drinkar och gratis musik genom fönstret. Takida och Europe spelade i Kalmarsundsparken.
Denna veckan bor jag på jobbet som vanligt. Även när Stadsfesten kommer vara. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0