tick tack

Tiden går så grymt fort numera. Snart kommer jag sitta här och vara femtio och tänka tillbaka på tiden. Haha. Kanske inte riktigt men nu är det faktiskt bara en vecka kvar till Tjejmilen går av stapeln. Och jag är FORTFARANDE sjuk! Det suger så jäkla mycket. Jag har inte ont i halsen iaf. Nu är det bara bihålorna som spökar. Hoppas man blir lite bättre snart. Och tänka sig så är det bara två veckor kvar till vi åker till Mallorca! Exakt om två veckor är det. Yäääy! Ska bli så najs med sol, bad, drinkar och bara vara med dom bästa!
Sen är det inte heller långt kvar till förhoppningsvis alla gamla HIKare kommer ner till Kalmar och gör helgen osäker! Hoppas ni alla kan!

Idag har vädret påtal om annat varit skumt och fortfarande är. det är disigt, blåser och supervarmt. Svettas som en liten gris! Haa för alla som har gardenparty idag. Nej stackare. Det är inte roligt men jag tror nog inte ni bryr er om, om det regnar eller inte. Tänk, det är hela fem år sen jag var på Gardenpartyt. Där kom det igen, tiden går så sjukt fort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0