hoppas



hoppas verkligen allt går som jag vill denna gången för det skulle ju bara vara så underbart.
Har inte skrivit om när jag var i sthlm. Kryssningen var ju helt sjukt rolig och dagarna i sthlm kan
inget annat än vara bra. Jag ville inte åka hem. Satte mig dock på bussen tillbaka till kalmar
på onsdagen och när jag väl anlände väntade det fest. Härlig kväll och du är  ju alltid lika underbar.
Jag önskar så att jag hade träffat dig ännu tidigare eller möjligen i ett annat liv, hade det varit lättare
för oss då om vi inte hade setts under omständigheterna som vi gör idag. Vilket som
så är du alltid underbar för mig.

har jobbat hela helgen och imon väntar ytterligare en jobbdag. fick reda på av J att vi ska på modeskola
och vi ska inte lära oss vad som helst utan vi ska lära oss hur vi ska vika kläder.
Hallå, hur många sätt kan man vika kläder på?

sitter och kollar på solsidan nu. Jag bara älskar den serien. den är så brutalt ärlig så det finns inte
jag sitter o skrattar till döds!
underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0