kinect

Åh så rolig dag det har varit. Spenderade nästan hela dagen i Hansa med Frida, Emma och Malin. Hittade mig dock inget annat än ett par solglasögon och två presenter till lillebror. Hann med lite käk på IKEA också, där har jag inte varit på evigheter heller. Där blev det en ram till mitt fina kort på mina vänner och en liten blomma som så fint pryder mitt köksfönster.
besökte även Media markt, tanken var att vi skulle hitta en speciell person där vilket vi gjorde men innan det hann vi även med o hitta Xbox 360 Kinect. Jag och frida rockade verkligen. faaan så roligt det var. Så om nån villig själ vill betala för ett Xbox och ett Kinect till mig vore det super :D Haha. Vi stod där en bra stund och lekte. Skrattade så jag nästan grät ett tag. Kan varmt rekomenderas!

Senare hämtade Malin upp mig sen Lisa och vi drog till Kama Sushi. Herre va mätt jag blev. Längesen man käkade där. Mumma! Sen drog vi till Harrys och tog oss en drink och snackade massa skit. Hon kör som hon dansar var nåt vi kom på under kvällen. Haha. Kom in i lite deeptalk om livet och vi insåg att vi hade känt varandra i 5 år redan. Tiden går så fort!

Imon är det jobb igen. Klockan 8 stämplar jag in. woho, har varit riktigt skönt och behövligt och vara ledig men imon är det mot verkligheten igen.
Förrsten så går det framåt med Ålandsplanerna. Jerry och Henke verkar på och det skulle ju vara helt super! men vi får se hur de slutar.
Nu ska jag och John sova

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0