klipp

när jag är hemma sover jag så otroligt bra. Så skönt, vakna upp och känna sig utvilad.
Igår var det full rulle direkt när man kom hem, började med att en backspegel på bilen gick åt skogen sen var de käk, färga håret på Andreas och sen mitt. Kan ju säga att andreas hår blev bättre än mitt men ska ner till Åsa nu och fixa till min lugg. Dock började jag tveka igår om jag skulle behålla luggen eller inte. Men nej, nu ska det klippas.
Måste in till Volvo också och fixa spegeln, hoppas på att nån snäll vill hjälpa mig. Får väl blinka lite så kanske jag får hjälp.
Måste fixa mig för ikväll är det laminering med Emelie som gäller. Haha! och hoppas på lite annat också.
Puss&kram påer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0