kö på bolaget

efter en lång resa är man framme i sthlm. jenkan mötte upp mig på centralen sen drog vi och käkade på kungshallen. Mumma! fixade oss lite käk och hann även springa in på Zara och köpa mig en klänning på rean. fixade oss lite vin också och nåt som jag aldrig varit med om innan upplevde jag idag på systemet. Här i sthlm står man bara inte i kö när man ska köpa vinet. Man får även stå i kö för att komma in på systemet. När vi gick ut stod det en vakt och såg till att kön skötte sig. var kö på typ 20 pers som stod utanför o väntade ivrigt på och få köpa alkohol. Då är det annat i kalmar.

sitter i hudding med jenkan nu, kollat tv och lyssnat på massa gamla goda låtar till ett eller två glas rött. Nu väntar vi på lisa att hon också ska anlända. Imon bär det av till Åland med dom bästa. Vetlandabrudarna kommer upp med bussen imon. Lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0