ladan

igår blev det försök till shopping på stan med emelie men det slutade upp med fika på cecil istället. Och det var ju inte helt fel det heller iofs.
Sen var det förfest hemma hos mig på kvällen och vidare drog vi mot hotellet men där var medelåldern 16. jag och emelie bestämmde oss ganska snabbt att vi skulle göra ett besök på Ladan istället.
Där hittade vi både det ena och det andra till folk. Slutade upp kvällen med o pimpla rosévin hos Sigge istället. Klockan fyra ligger jag i säng men inte min egna utan ute i östanskog hos emelie. Haha
Vaknar upp 9 och blir hämtad av A som är i stan.

Hade lovat mor och åka till nässjö, bara byta om och åka. Hittade mig 2 fina ringar och ett par örhängen på lindex. Fint till min samling. Väl hemma för andra gången var det dags för andra ombytet. Vi skulle fira lillebror som fyller 18 på onsdag och vi skulle ut till Sandsjöfors och käka lite gott. Plankan där är den underbaraste som finns. Jäklar vad god!

Nu sitter jag hemma och bara njuter. Familjen kollar på mello och jag bara är. Så skönt!


Kommentarer
Postat av: sandra j

åh fläskfileplanka e inte dumt de...

2011-02-27 @ 19:09:49
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0