melodifestival

sista timmarna på jobbet igår var sjukt sega men som tur är har man J på jobbet och då blir de roligare. Vi började snacka om massa grejer och det slutade med att jag stod i kassan som en jäkla fågelholk. herregud, jag fick veta dom mesta smarriga grejerna om vissa personer som jag aldrig hade trott. Men så är det visst här i världen. Sen har vi ordnat oss en feststyrelse, dvs det är jag o J än så länge. men vi bestämde oss för lite fest om två veckor och då ska vi bowla och käka gott, det låter väl ändå som en bra idé.

Idag har jag varit uppe sen klockan sju och tvättat. Det är ju inte direkt det man önskar sig en lördag när man börjar halv elva. Gå upp sju och tvätta men det var ett måste och det fanns bara tid då. Så det var bara o maka sig upp och fixa det hela.

Jobbar till halv fyra idag så det är kort dag, känns skönt. Ikväll bär det av till sötaste Anna och kolla melodifestival och drinka gott. Får se om det blir utgång också. Vissa vänner har jag inte träffat på evigheter och jag saknar dom. Men som tur är får jag träffa dom ikväll och det blir massa mypys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0