lider mot sitt slut

semestern gör sin rätt. Varför ska jag sitta o skriva massa skit när jag kan göra annat. Jag har ju faktiskt semester men allt roligt börja lida mot sitt slut tyvärr. På måndag är det jag som stämplar in efter tre veckors ledighet. Längtar verkligen inte dit. Uscha!
Men har hunnit med en hel del, Göteborg med Fridis, Ullared, Halmstad, Vetlanda, Konsert med the Ark, Strand... Ja, ni ser. jag har inte varit helt sysslolös tack o lov.
Imon far päronen iväg på deras överraskningspresent. Dom vet ännu inte vart dom ska.. Kan avslöja att det har nåt med huvudstaden och göra och lite teater. Hoppas på bra väder!
Nu ska jag, kära bror som jag för övrigt ska säga grattis till som klarade sitt körkort i tisdags och lilla mamma åka till eksjö och spela minigol!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0