4 km

Måste ju bara säga att jag känner mig väldigt duktig! Har tvättat, städat och nu har jag tro det eller ej men sprungit. 4 km på en halvtimme. För er andra kanske det inte låter mycket men kan meddela sist jag tränade var typ i november! Det finns ett flås där inne nånstans. Känns sjukt bra! Nu ska vi bara se till och fortsätta med detta så milen går på en timme. Det ska väl inte vara helt omöjligt. Ska hoppa in i duschen nu sen bär det av mot maxi och den underbara handlingen. Wiie, så kul jag tycker det är och handla mat. Not!

vad jag istället ser fram emot är morgondagen,  nej jag tänker inte på jobbet men vad som ska hända efter jobbet. Det blir hem snabbt och fixa sig för halv sju ska jag vara hos Jenny och vi ska pimpla vin.Sen bär det av mot harrys. Jobbet ska käka gott och bowla. Vissa av oss kommer vara kvar för Rebecca & Fiona ska ju spela där igen. Häärligt! Kommer bli en kalaskväll. Dessvärre inte lika kalas på torsdag när jag jobbar 8-19.10 plus att jag ska på kurs på kvällen för Nivea. Herre min tid va jag kommer vara död på kvällen sen.

Hej och hopp på er!

förresten, hade den mest underbara dröm. Kan ju bara hoppas den slår in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0