annons i tidningen?

Jag har fortfarande inte uppdaterat om vad som hänt de senaste men nu är det nog tråkigt iaf och lyssna på det.. Helgen iaf var det jobb och fest hos Anna. Massa söta vänner var där och förgyllde min kväll. Och självklart harry! Du gode!
Jag tror inte jag har riktigt kommit in i fas med mitt liv just nu, och bättre blev det ju inte av att klockan ändrades. Idag hade jag min lediga dag och tror ni man får sova då?
Nej jag vaknar upp halv åtta av att telefonen ringer. Är helt yrvaken o hinner inte svara förrän det kommer ett röstmeddelande.
-Hej, jag ville bara meddela mitt intresse av slanorna du hade lagt ut i annonsen i tidningen och är intresserad som sagt om dom finns kvar. Du kan nå mig på....

Hallå, whaaat?!?! Slanor? För det första. Vad fan är slanor och för det andra, jag har då inte lagt ut nån annons! Herre!
Somnar om och det skulle jag inte ha gjort, drömmer så konstigt då och det gjorde jag ju självklart nu med. Jag blev gisslan på jobbet och det är mina arbetskamrater som är bovarna! Haha! Lyckas fly men är förföljd och sen vaknar jag. Ibland undrar jag vad man får allt ifrån..

Har haft en någolunda produktiv dag iaf. Har städat, bytt gardiner och hör och häpna har jag även tvätta fönstrerna! Det var nåt som behövdes.. Har nog inte tvättat dom på .. hm, sen jag flyttade in?! haha

Imon bär det av på äventyr med fröken Ragnarsson. Vi ska till växjö och göra staden osäker. Ni fina som bor där och kanske har tid över, hör av er så kan vi ju ses!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0