dubbelförfest

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men visst var det trevligt. Tanken var att jag skulle vara hos
H & G vid åtta. Och det var jag också ungefär men innan det hann jag med en visit hos Jennie. Sist jag var hos Jennie tror jag det var när vi var typ 10 pers som stor i hennes soffa och sjöng massa jullåtar.. och även drog ner två blomkrukor på golvet.. iaf så var det jättelängesedan jag träffade henne och vem var inte där om sötaste paret Kåberg/Gamme också. Jag får ju aldrig träffa varken Vickan eller Jocke numera. Har ju sina förklaringar men var jättekul o träffas. Får tacka sötaste Anna för hon drog med mig. Du är ju bara för härlig kvinna :)

Blev lite förfest hos H&G sen och även lite singstardueller. Haha. Ibland undrar man ju varför man sitter där och gormar som en annan idiot. Tanken var självklart Harrys men dock blev de inte så. Istället hamnade på vi The rock. Inte alls min stil men funkade. Jag blev t.om uppraggad av en tjej. Det ni. haha!

Idag har det varit sååå segt. Inte bakis men så sjukt dagen-efter-seg. Jobbade fyra timmar. Roligaste av allt var att jag ville ha fika. tror ni inte söta Jenny gick ut o skaffade det. Kaka, cola o mjölk till kaffet blev det. Haha. Vi hade allt roligt på jobbet men det var ju så grymt fint väder här idag så det var ju ingen som ville handla nåt.
Skulle ha åkt på filmkväll ikväll men orkade verkligen inte. Däckade av totalt i soffan innan och har inte blivit människa igen. Ska krypa ner o sova snart sen imon är jag ledig :D wooho! Blir min fyra km runda sen hoppas jag på toppenväder så man kan sätta sig nånstans med en glass kanske. Längtar till våren, när man kan sätta sig vid slottet, när det värme gött, på med snygga skinnjackan o kaffen i handen. Lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0