fikadag

Dagen har spenderats med väldigt mysiga kompisar. Blev en långfika på Nilssons med Mikaela. Satt och pratade om allt och alla hur länge som helst. Vet inte om vi ser världen på samma sätt ibland. Kanske kan bero på vårt asiat tänk ;) Haha. Vi drog vidare mot stan, var väldigt lite med folk idag. Kändes som en söndagseftermiddag o inte en måndag. Konstig feeling. Men vi hittade hur mycket som helst. Dock inte nåt som passade nu utan mer till sommaren. Hittade mig en sååå fin parkas på Monki. Har sett den i katalogen innan och nu fick jag se den live. den är röd med vita snören. Och den är ju inte dyr heller. Den kommer få bli vårens inköp när nästa lön kommer in.

Hann inte mer än till korsningen innan jag fick med mig Frida hem. Hon hade köpt nytt gott kaffe och det var ju tvunget och smakas på. Och vad är då inte bättre än och använda en kaffekokare som jag har. Blev mer snack om livet och våra bravader till väldans gott kaffe. Idag har jag nog druckit kaffe för ett helt kompani.

Har en väldigt sweet vecka o jobba. jobbar inte till stängning en enda gång denna veckan förutom lördag. Ledig torsdag och söndag. Bättre veckan kan man ju inte önska sig. Fast som Frida sa. Det är lugnet före stormen för nästa vecka är det helvetesveckan och jag kommer vara död lagom tills vi ska till stockholm. Woho, det känns ju väldigt bra.
Skönt är ju att jag åker till sthlm med emelie på lördag nästa vecka, hem till sketlanda på söndag redan och stannar där några dagar igen. Alltid lika gutt o bara vara hemma och inte göra så mycket. Kommer bli lite träning och träffa lite gamla vänner kan man ju hoppas på iaf.

Nu ska jag krypa ner till John och läsa lite innan jag somnar för kvällen.
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra j

hör av dej till mig om du får någon tid över för en dejt me mej å elias när du e hemma

2011-03-08 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0